Regn, regn och åter regn!

Vilken dag. Vet inte när det regnade och blåste så här mycket i Malmö sist (iaf inte sen jag flyttade hit). Typiskt när man ska ut en sväng och visa Malmö... Det blev en åktur med bilen, jag som chaufför och guide med Farmor och Farfar som passagerare.. Visade dem så mycket jag bara kunde, vi körde runt över 2 mil totalt sett så vi hann se det mesta av Malmös inre delar. Trots regn så lyckade farmor fotografera en känd  världsfotbollsspelares stora fina hus en bit bort från där vi bor. Jag var dock tvungen att köra runt på en parkering och stanna för att kortet skulle bli bra =).... Trodde aldrig jag skulle göra såna här avancerade saker för enligt min åsikt är ju han även om han är en duktig spelare på hög nivå en helt vanlig människa som alla andra, så åker vi förbi hans hus och fotograferar. Men farmor o farfar tyckte det var kul och lite jag med, det blev liksom en liten rolig grej. Står ju så mycket i alla tidningar och så.

Ikväll har vi käkat god fläskfilégryta och sen degat i soffan framför tv:n alla fyra + vovvarna. Vi var en sväng och kollade in Daniels jobb när han slutade så kunde han åka med oss hem. Så lite har vi hittat på trots dåligt väder.Imorrn ska det bli uppehållsväder, lite solsken men dock lite blåst. Daniel jobbar men vi andra ska ta tåget över till Köpenhamn och strosa lite, ska bli trevligt.

Farmor och Farfar är på väg att lägga sig nu och jag & Daniel ska ta en prommenad med Tindra & Alice, Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: L

Men där borta där han bor var ju inte ens du och jag! Hahaha.

2009-06-13 @ 00:36:20
URL: http://thailandssol.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0