Finbesök från Örebro

Fredag idag med ledighet fredag-lördag-söndag, otroligt skönt! Har finbesök från Örebro över helgen, Farmor och Farfar har kört hela vägen ner för att hälsa på. De kom igår kväll, därav kära mina små systrar har jag inte hunnit blogga under gårdagen. Ta det lugnt, jag har ju inte haft bloggen i 48 timmar än och jobbar man heltid som er kära storasyster gör från morgon till kväll är det inte alltid lätt det här med att hinna skriva...

Tyvärr hade farmor o farfar inte med sig så bra väder hit till Malmö, det började regna igår eftermiddag lagom innan de kom hit. Sen blev det uppehåll så efter att ha ätit spagetti och farmors hemlagade köttfärsås så begav vi oss ut på en timmes lång kvällspromenad allihop + hundarna. Vi var runt i parkerna och längsmed havet samt på hundrastplatsen så hundarna fick springa lösa. Alice blev alldeles till sig när vi gick ut och mötte farmor och farfar på parkeri. Tillbaka till promenaden- farföräldrarna mina var alldeles förvånade över Turning Torso och de fick nästan svindel av att kolla upp när vi stod nedanför byggnaden. Jag kan hålla med om att det känns lite läskigt men vad 17 jag har ju blivit van. Ibland när man går/åker förbi och folk står och tar kort brukar jag tänka "oj, vad tar de kort på?" och kolla mig runt och då kommer jag ju på att TT står där och att den ju faktiskt är speciell när man inte sett den förut. Haha... Nu ska vi bege oss ut i reng och storm på lite utflykt i Malmö. Hundarna sover som grisar (farfars kommentar just). 
 

Kommentarer
Postat av: L

Hahah är dom lika duktiga som mig att komma ihåg vad det heter? Men nu kan jag faktiskt :)

2009-06-13 @ 00:37:54
URL: http://thailandssol.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0