Äldsta busvädret fyller 7år idag!

Idag är det min äldsta vovve Tindras födelsedag!!! Grattis & Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!
Något gott ska jag väl hitta på att ge till vovvarna så de får kalasa lite, men vad de ska kalasa
på har jag inte kommit underfund med ännu. Nyss hemkommen från eftermiddags-
prommis med de två busvädrena och slevat i mig lite chokladyoghurt (!). Var tvungen
att prova denna yoghurt som såg så inbjudande ut på butikshyllan men som faktiskt
visade sig vara en besvikelse... Allt kan ju inte alltid vara bra hela tiden =).

Laddar för fotboll U21-EM Sverige-Vitryssland som börjar om en knapp timme. Lagom klart
med det och en liten stund till så är det säsongsavslutning av Desperate Housewives med
dubbla avsnitt,ser fram emot att få frossa ordentligt, hoppas att det blir något spännande
säsongsuppehåll "på riktigt" och att det inte bara blir ett "vanligt avbrott"...

Grattis till minsta lillasyster Louise som skrivit på jobbkontrakt i Narvik/Norge, spännande!!!!



Tindra, min äldsta vovve som fyller 7 år idag!

Tindras lilla

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis Tindra!!!



HELVETE JAG HAR ÄN EN GÅNG MISSAT DH! Jaja, får ta igen det sedan när jag har boxen! dreglar



Tråkigt med yoghurten! Och tack för grattiset till mig!



Puss o kram, ses inte på stan!

2009-06-16 @ 22:19:06
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: tess

grattis till tindra i efterskott :)

2009-06-18 @ 02:00:01
URL: http://tjofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0